…. Kom til TENNISSPORTENS DAG, i morgen lørdag den 4. Maj, mellem 10 og 14, på Stadion Allé 1-3 i Hedensted. Det er nemlig dagen hvor tennisklubber landet over, inviterer til en dag i tennissportens tegn. Én af disse klubber er – Hedensted Tennisklub.

Dig og din familie, kan lægge vejen forbi, til en dag med tennispil, sjove aktiviteter og hygge mellem kl. 10-14.
Det er gratis at deltage, og gæsterne kan i dagens anledning kvit og frit låne ketsjere og bolde.

Herudover kan du eller i;
– se vores faciliteter
– se en kamp
– prøv selv at spille (kun med sko med flad sål)
– prøv vores boldkanon
– snak om tennis
– og hvad tilbyder klubben sine medlemmer

Herudover vil klubben være vært, ved at servere lidt drikkelse, samt kaffe og brød.

Tennis er for alle!
”Til Tennissportens Dag, får alle interesserede mulighed for at prøve at spille tennis”, fortæller klubbens formand Johan Rubæk “Alle er meget velkomne og alle kan være med – uanset alder og om man har prøvet at spille tennis før. Vores dygtige trænere står klar til at hjælpe deltagerne godt i gang på banerne, og man kan høre nærmere om klubbens mange tilbud.

”Med Tennissportens Dag præsenterer vi de mange glæder og fordele ved tennis. Blandt andet er tennis mere gavnligt for helbredet, end mange andre fritidsaktiviteter, det er en fleksibel sport at gå til, og man kan spille tennis sammen som familie på tværs af generationer.”

Se klubbens hjemmeside for kontakt

(også på Facebook)

/Mik